3 aylık oğlum içerisi ne soğuk ne sıcak iyi oluyor battaniyesini ortuyorum üzerine yüzü soğuk oluyor ama kafasının altı sırtı terlemiş oluyor sizler nasıl ortuyorsunuz üzerini bebislerinizin hanımlar ya üşüyor mu terliyor mu bilemiyorum ne yapacağım kararsız kalıyorum