Asli-0 16 aylık bebeğim var. Şuan dikkatimizi çekti. Her adımında ayağından çıt çıt diye parmak çıtlatır gibi sesler geliyor. Gündüz yoktu daha yeni oldu. Doktora götürmeli miyim yoksa burkmuştur o yüzden mi oluyordur. Fikri olan veya başına gelen var mı?
Asli-0 Dilanbulut teşekkür ederim canım. Evet bazen bende de oluyor ama yetişkin olduğum için umursamıyorum. Şimdi bebekte olunca endişelendim