Ah ah o gaz sancılarından az mı çektik.dort gözle bekledik bitmesi için Allah’a şükürler olsun artık azaldı ama tabi 5 aya geldik biz de.ben nurse harweys damla ve bioagia damla kullaniyodum.saatlerini şaşmadan verirseniz süper etkili oluyor ve mutlaka gaz masajı yapmaniz lazım.cunku bebekler kaslarını gevsetemiyorlar ve bu yüzden gaz çıkaramıyolar.yardimci olmanız sart