Fyzaeyll
Kızım 17 aylık oldu. 10 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu oldu. İstahsızlık sebebiyle doktor dikkatini dağıtmak için yemek zamanı açın dedi. Yavaş yavaş bıraktırdık ama bu aralar telefon gördü mü ağlamaya başlıyor. Gözlerinden yaş gelerek uzun süreli ağlamaları var telefon için. Aslında tek başına oyun kurup oynayan bir çocuk.