Umarım yeterince dikkat çeken bir başlık olmuştur. Sorum çölyak ile ilgili. Bebeğinde iştahsızlık, kilo alamama, kilo kaybı yaşayan oldu mu? Oğlum bir süredir kilo almıyordu, ama şimdi kilo kaybetmeye başladı. Ben çölyak hastasıyım oğlumda da çölyak olmasından şüpheleniyorum. Doktora söyledim ama ishal kusma vb. olmadığı için dikkate almadı. Genel durumu iyi görünüyor bir süre daha takip edelim dedi. Ama bebek neden durduk yerde kilo versin ki? Bebeğim şu an 14 aylık, kilosu 10 aylıkkenki kilosuna döndü. Başka doktora da gideceğim ama pandemiden dolayı çıkamıyoruz pek. Benzer durum yaşayan olduysa fikir verebilir mi? Bir de iştahsızlık için öneriniz varsa alırım. Teşekkürler 🙏🏻