İyi akşamlar. Bebeğimi emziriyorum. Emzirsemde emzirmesemde sürekli meme arıyomuş gibi yalanıyo Aranıyo. Sinir oluyorum ağlamak istiyorum. Doyuyo memeyi emiyo bırakıyo başka kundak yaptığım panzeni var sürekli onu yalamaya çalışıyo kafayı takmış durumda. Kim kucağına alsa kıyafetlerini yalamaya çalışıyo normal mi acaba doymuyo mu dicem ama gazı çıkıyo geyiriyo çiş yapıyo uyuyo duruyo yardımcı olun lütfen normal mi? Daha 8 günlük bebeğiz