Dila2962 Bebeğim 4 aylık. Doktorum Dienille verdi. Bir kutu bitti doktor bitince adet olursun dedi ama olmadım. 8.günde tekrar ilaca başladım. Var mı ilaç kullanmasına rağmen adet olmayan🤔
sayrannannesi Dila2962 ay neden olmak istiyorsun ki valla şuan benim başlamak üzere ağrıdan kıvranıyorum 🥺
Aysgllylcn Dila2962 1 sene çok normal canım 5. Ayda oldum sonra 2 ay olmadım şimdi her ay oluyorum kızım 1 yaşında
serebro Dila2962 doğumdan 6 ay sonra oldum 1 kez. Şuan 7.5 ay oldu 2.adetim gecikti korunuyoruz ama her ihtimale karşı test yaptım negatif bekliyorum böyle beklemek çok kötü ya🤦♀️
Gzm15092021 Dila2962 baya zaman geçmiş ama benimde sekiz ay oldu adet olmadım emzirmek kullanılıyor mu bu ilaçlar
Dila2962 sayrannannesi olmak istemekten ziyade insan korkuyor neden adet olmadım diye😂 bir de benim pek ağrı olmaz adetlerimde o yüzden🤗
Dila2962 Aysgllylcn ilaç kullanmanıza rağmen mi olmadınız? Çünkü doktor bana bu ilacın bitince olursun demişti 🤔
BusraK Benimde kizim 5 buçuk aylık ve bende daha görmedim normalde de düzensiz olduğu için gittim ve bana protestan verdi bitene kadar kullan dedi ama daha bitmedi