Ne güzel mutluluğunuz daim olsun
İnsanlar eleştirmeyi çok seviyor.
Eşim benden 5 yaş büyük, ve evlendiğimizde 3-4 sene işsizdi. Askerliğini yapmamıştı, parası yoktu, eğitimini tamamlamamıştı vs. Bana da çok eleştiri geldi ama 9 senedir evliyiz. Adam askerliği yaptı, memur oldu, üniversite sınavına girdi okul okudu mezun oldu, gayet güzel geçinip gidiyoruz.
Sağı solu dinlesem ya hiç evlenmezdik ya da boşanırdık.