Mlsgr Merhabalar,Doğuma yakın hiç antibiyotik kullananız oldu mu?? Kullanan varsa doğumdan sonraki süreçte bebekte bir sıkıntı söz konusu oldu mu?
Erselinannesi Mlsgr ne antibiyotikler kullandım enfeksiyon yüzünden ama doktorun kullan dediği şekilde bir sorun yaşamadım tabi ki hepsini vermiyorlar
Akcaseda Mlsgr idrar yolu enfeksiyonumdan 34 haftamda hastanede yattım öncesinde hap kullandım antibiyotik sonrasında hastanede serum yoluyla antibiyotik aldım bebeğim doğdugunda herhangi bir sıkıntı yaşamadım 🤷♀️
Naz1905 Mlsgr diş için kullandım bende bu şekilde daha zararlı dedi doktorumuz.izin verdi öle kullandm. Ben bi skntı yaşaamadm çok şükür.
Merfeee Bende 34un sonunda idrar yolu enfeksiyonuna yakalandim 1 ilaç verdi antibiyotikti bı sıkıntı yaşamadım çok şükür