Merhabalar,
20 aylık civarında bebeği olan annelere bir sorum olacak. Bebeğim bazen, sevindiğinde ya da oyuncu moduna girdiğinde sağ omzunu boynuna çekerek yürüyor ve ardından düzeltiyor. Bu harekete kendi bebeklerinde tanık olan ve ne anlama geldiğini bilen var mı?