Merhaba hanımlar bebeğim 1 hafta sonra 4 aylık olacak 3 aylık olduğundan bu yana ayakta durmaktan çok keyif alıyor. E haliyle bizde kollarından veya gövdesinden destekleyerek yani tutarak ayakta tutuyoruz zaman zaman. Ve hatta destekli şekilde ufak ufak adımlarıyoruz. Baya baya ağırlığını vererek ayakta tutuyoruz bunun gelişimine bacak uzamasına vs. zararı olur mu bilgisi olan var mı ?