Benim kızımda 11 aylık 6 aylıkken üstleri hariç hep döküldü siyahtı doğduğunda saçları ve gürdü yeni çıkanlarda sarı çıkıyor, toplayıp palmiye yapıyorum üstünü❤️minnoşum. Sadece yanlar ve arkalar yeni yeni çıkıyo üste göre kısa kaldılar. Şey ama ben ilk 9 ay mustela kullandım ta ki sonrasında ebebek şampuanına başladım ve ilginç Bi şekilde hızlı uzamaya başladı. Bi şampuan değiştirin belki işe yarar.