[silindi] inanın 10. Aya gircez hâlâ önüne bişey koyamıyorum aslında iyi yapmıyorum. Çorbaları falan catalla eziyorum gayet yiyor aslında. Geçen kaşar peyniri verdim ilk kez güzelce yedi çok minik verdim ama. Millet omlet mücver veriyor ben asla 😳😳😳 yapmamız lazom aslında zaten öğürme refleksleri kuvvetli. Damaklari ile de ediyorlar. Bir an önce başlasak iyi ederiz