Eladerin KıZlar iyi akşamlar iki model arasında çok kararsız kaldım sizce hangisi güzel 1 mi 2 mi ?(renk siyah alıcam)
Aley_ Birinci İçin biraz fazla uzun olmak gerek, eğer boyunuz uzunsa kaldırır diyorsanız oda olabilir tabi. Ama bence ikinci daha hoş.
Eladerin Aley_ teşekkür ederim yanıt için 163civarı boyum uzun değilim ☺️ mankenin boyuda aynıymış ondaki gibi durur sanırım gerçi çoğunluk 2 demiş