Ozgurberk Merhaba anneler bebeğim 4 ay 25 günlük iki gün sonunda çok az bir kaka yaptı sizce bu normal mi yada anormalse ne yapmam gerekiyor
Merve_96 Ozgurberk bizim ki 5 gün hiç yapmadı 5 günün sonunda yaptı doktorumuzla konuştuğumuzda 1 haftaya kadar normal karşılıyorum sonrasında yapmazsa müdahale ederiz demişti canım
Ozgurberk Zeynonunannesiiiii hayır canım ek gıdaya yeni geçtik üç gün kuralına uyuyoruz bir gün ara veriyor sonra diğer besinleri tadıyoruz
Zeynonunannesiiiii Ozgurberk sadece anne sütü ile beslenen bebeklerde bir hafta on gün yapmaması normaldi diye hatırlıyorum yanlış olmasın yinede.. Ek gıda diyorsunuz zeytinyağı koyuyor musunuz
Ozgurberk Merve_96 ay hadi inşallah bir sorun yoktur canım senin minnoş 5 gün kaka yapmadığı sırada kaç aylıktı hatırlıyor musun
Zeynonunannesiiiii Ozgurberk ek gıdaya muhtemelen doktor önerisi ile başlamışsınızdır, mesela havuç deniyorsanız pişirip çatalla ezdikten sonra 1 çay kaşığı kadar zeytinyağı koyabilirsiniz
Zeynonunannesiiiii Ozgurberk ek gıda sonrası kabızlık yaşansbilir bişey zeytinyağı koyarsınız faydası olur inşallah, ek gıda normalde erken doktor önerdi dimi
Ozgurberk Zeynonunannesiiiii tamam canım teşekkür ederim, evet doktor söyledi çok fazla değil her gün iki kaşık kadar yese bile yeterli demişti biraz hareketli benim minnoş sanırım ondan tavsiye etti
Cherry5 Ek gıdaya erken başlamışsınız bağırsakları daha verdiklerinizi sindirecek kadar gelişmemiş olabilir.
Ozgurberk Cherry5 memeye çok bağımlıydı emiyor tekrar çıkarıyordu o yüzden de doktor yavaş yavaş başla demişti
Cherry5 Ozgurberk 🤷🏻♀️ mantıklı gelmedi bana. Armut deneyin patates muz gibi kabız yapacak şeyler vermeyin.