Merhaba hanımlar 20 aylık oğlum anne dede attı hayır teyze acıdı bu kelimeleri kullanıyor
Öğretmeye çalıştığım nesneleri işaret etmiyor defalarca göstermeme rağmen komutları pek yerine getirmiyor ama dalgın durgun bi yere odaklanıp donan bir çocuk değil müzik açıldığında oynar çatal kaşık kullanır boya yapar hamurlarıyla oynar ama yapboz kitap vs bunları sevmiyor aranızda böyle durumları yaşayan varmı bu ayda komutları alıp yerine getirmemesi normal mi?