Anneyim5982 canim ilac icme kimse senin bebegini emzirmene karisamazki sonra vicdan azabi duyarsin ilac icme bebegine gecer ben 36 haftalikken yakalandim ve ipac kullanmadim sezeryan oldum negatife donunce düşün ve agir gecirmedim gunde 4 defa parol aldim kusburnu kaynat ic ve bol limonlu su be ben 16 yasindayken verem gecirdim ciğerimde 2 tane yara vardi bu sekilde kovidi cok rahat atlattim 5 gun sadece halsizlik mide bulantisi istahsizlik ve surekli uyku halindeydim uykuya doymustum 36 haftalik oldugum halde uyuyamazken vede burun tikanikligi oldu vucud agrim olmadi sana tavsiyem bu sekilde