Ubannesii EVOLVIA NUTRİPRO1 hastaneden istediler bi ölçek kullandık sonra sütüm geldi kullanmadık 20 gün oldu alalı 80 liraya aldık biz 40 liraya verıyorum
Brrn8890 Ubannesii açıldıktan sonra 3 hafta yazıyı benm mama kurumun üstünde zaten süresi dolmuş bile ki açık mama alicak olanda ne bilim 🙄
Princessmother Ubannesii Açılan mama 3 hafta max 4 hafta içinde tüketilmeli yoksa çöp. Lütfen atın çöpe birşey olur günaha girmeyin sonra 🥰
[silindi] Ubannesii o zaman az önce sildiğim posttaki mama değil? Onu doğum yaptığınızda açmışsınız. Doğum yapalı 28 gün olmuş sanırım. Başka mama bu değil mi?
Ubannesii baloglus eczaneci bir kere acıldıktan sonra bidaha acmadıysanız 2 ay kullanabilirsiniz dedi ama habire actıysanız 30 gün 2 tane kapak var üzerinde
Ubannesii [silindi] yogun bakımda kaldı 9 gün bebegım çıkınca aldık hemşire 1 ölçek kullandı sonra sütüm geldi kullanmadım çöpe gitmesin yazık büyük kutu birinin işini görürdü neyse nasip kısmet çöpe gidicek gibi duruyor 😶
baloglus Ubannesii Bende doğumdan sonra 1 2 defa kullandım oğluma mama kullanmadık hiç onun dışında öyle aklımda kalmış. Çokta bir bilgim yok yani.