Annesininprensesi [silindi] kesinlikle keşke herkes kalp kırmaktan korksa biz korktukca kırılan olduk
[silindi] Annesininprensesi yani ben elimden geldiğince kalp kırmam ve benim kalbimi de kırdırmam canım neden kırılan olalımki 🙊😊
Deletedmom10 [silindi] Canım ben 7 günlükken sünnet diye kestirdik kızımın saçını benim kızım da çok saçlıydı. İlerde kestirmek istersen kıyamazsın. Şimdiden kestir bence☺️ Ablam kestirmedi. Dedi ki keşke bende kestirseydim, şimdi kıyamıyorum diyor ☺️
Deletedmom10 [silindi] Gür değil evet ama o birazda aslında genetik bence ablamın saçı da ince telli mesela. Benim ki gür saç çabuk uzar kızımın saçıda çabuk uzadı
[silindi] Etibrownimm yok canım kestirmedim. Tanıdık bi kuaför saçı gayet iyi kestirmeyin dedi bizde kestirmedik ☺😃😃