Busegokce Ubannesii bunu siz gozlemleyeceksiniz. Kilo alımına karşı. Biz 2 ayın sonunda 2 numaraya geçmiştik. Ama kilo alıyorsa toplaniyorsa alın. Zaten pek bir farkı olmuyor 1 numara ile🖤
Melismuhammed2331 Ubannesii ben 20 gün kdar kullandim canım çabuk kilo alıyordu sende takip et cisi çıkıyorsa bacaklrd iz birakiyorsa geç derim 😊
Aley_ Üzerinde kilo aralığı yazar zaten. Bebeğinizin bacaklarını vs sıkmıyor lastik izi olmuyorsa sorun yok demektir, küçüldüğünü gözlemlediğiniz de büyük boya geçebilirsiniz.