Esra3772 Bir çok ürünün 2. El satışını yüksek tutmayın anneler, neredeyse 0 fiyatına satan var. Hem siz satamıyorsunuz hem de alacak olan ihtiyacı olan anneler sıfırını alıyor.
Betul055 Esra3772 doğru doğru çok doğru fakat söyle bir işleyiş oluyor sepet beşiği 500₺ alıyor alan satarken 400₺ den asagı vermek istemiyor ama sıfır gibi şimdi karşı taraf bide kargo yapacaksa zarara giriyor Yakınsa 300₺ kadar verilir. Ben burdan bi bayana bebek arabamı sattım 900₺ sıfırı iken temizdi 450 sattım kargo da bana aitti 400₺ geldi
esraeylul34 Esra3772 evet haklısınız sonuçta bı kıyafet ne olursa olsun giydirilmediyse 1 kere bile denendiyse 2. El sayılır buda fiyatı en az yüzde 40 dusurmeli
Esra3772 Betul055 sizinki çok mantıklıymış ama aldım açmadım, aldım denedim diyip sıfır fiyatına satanlar saçma geliyor bana. Ne olursa olsun o ürün artık 2.el bir de bebek ürünlerini neden daha uyguna verip bir bebeğin daha işine yaramasını sağlamayalım 🤗
Esra3772 esraeylul34 kesinlikle 👌 mantıklı fiyatlar istense bu kadar tüketim çılgınlığı da olmaz aslında 🙏🏻