Arkadaşlar bu akşam Prima 3 no külot bez aldım ilk kez denemek için. Normalde Prima premium care kullanıyoruz. Bu külot bezi taktım bebe de kaka yaptı biraz fazla yaptı 3 gündür yapmıyordu da😀 olduğu gibi ensesine kadar kaka içinde kaldı bezden mi acaba kullanan var mı memnun musunuz