Gunaydın doğum yaptığımda ılk 3 gun mama verılmıstı sezeryanla yaptıgım için emzırememıstım bebelac gold nutricare 1 almıştık içinde ıkı paket vardı bırı actık işte bırtanesı kapalı .tarıhı gectımı bılmıyorum dolapta duruyor 5,5 ay once almıştım işine yarar mı bılmem