buseyokbasirin sürekli pişik kremi kullanmak doğru değil sadece pişik olduğu zaman sürün, çünkü cildi buna alışıp pişik olmaya daha yatkın oluyor. pudralarıda çok önermiyolar. kaka yaptığı zaman altını suyla yıkayın nemini alıp kapatın, çiş yaptığında ıslak mendiliyle silin nemini alıp bezleyin. mantar sorunu olmayacaktır bu şekilde