Busrasy Arkadaşlar, bebeğim 2 ay 28 günlük. 3350 doğdu 3 gün sonra 3150 idi. İlk ay 1 kilo ikinci ay 5150 idi. Bugün sağlık ocağında takip vardı 5800 çıktı. Mama kullanıyorum. Hemşire gayet iyi dedi kilo alımı ama az geldi bana sanki bilmiyorum. Bebek büyüdükçe kilo alımı yavaşlar ama bu kadar erkenmi başlıyor?
Fazilettt Busrasy oğlum iki ay 13 günlük 7 kilo 40 gündür sadece mamayla besleniyor hangi mamayı kullanıyorsunuz
sanikosan Busrasy bizim de 3 ay 10 günlük 6 kilo. Sizinkinden 800 gr küçük doğmuştu gerçi. Bizimki biraz şişko sanki 🙄☺️
Busrasy Fazilettt aptamil kullanıyorum. Herkes mamadan önce mama şişirir verme etme diyolardı ama kilo alımı az geldi bana bilemedim. Mamamı yaramadı acaba