Arkadaşlar bebegım 5 aylık ve geçen ay 300 gram bu ay 260 gram almış 6800 suan inek sütü alerjımız var sadece anne sütü ıle beslenıyor doktorumuz normal dıyor bu ay ek gıdaya başlayacağız az az kilo alımı Çok mu az alerjık mamaya baslamalımıyım sızce