Amannn en iyi doktor bebeğini taniyan gözlemleyen annedir. Bebeginiz icib en doğru kararida veren bilen annedir tabi normal bi bebekse ( alerjisi falan olmayan bebekse) beni bebeğim yönlendiriyor ben de ona uyum sağlıyorum istemezse vermiyor ağzını çekince doydu diyorum. Bazi şeyleri sevmiyor zorlamıyorum.