Srhnzlcn ince battaniye yeterli gelir canım zaten göğsünden ve ensesinden üşüyüp usumedigini anlarsın genelde ilk 3 ay bebekler vücut ısısını dengede tutamazlar aniden iniş çıkışlar yaşanabilir ama dediğim şekilde giydirmeyi dene üstüne birde battaniye ört bakalım.ben geçen sene oğlum doğduğunda ev 25 dereceydi dediğim şekilde giydirin battaniye örtüyordum çocuk ağlıyordu sıcak su torbası yapıp koymuştum meğer ısınamıyormuş sıcaklık istiyormuş her bebek farklı işte bizimki sıcağı seviyor 🥰