Poyraz_bebek bende 2 aylıkken istiyordum. Doğdu küvezde yattı, çıktı Trabzondan Ankara’ya tayin çıktı.. hoppala buraya geldik. Yerleştik ettik, bi Sakaryaya ailelerimizi ziyarete gidelim dedik. Covid pozitif olduk .. o oldu bu oldu alerjisi çıktı. Anca adam akıllı kafamızı topladık, direkt yaptırtmak istiyorum şimdi de. Daha fazla uzasın istemiyorum 🤦🏽♀️