Mervisko benim ikizlerim de 8 aylık ve tam anlattığıniz gibiler şu an. Biri alttan iki, diğeri üstten 2 diş patlattı. Onun huzursuzluğu da var ama gaz bizde de aynı. 6.ayda geçer diyorlardı 8 aylık olduk hala yok. Gece çığlık çığlığa ağlamalar, uyanıp uzun süre uyumama.. tabi birini uyutup diğerinin uyanması da ekleniyor.. inşallah diştendir de geçer en kısa sürede