Muayeneye gittiğimizde doktora destekli uyutuyorum dedim doktorumuz böyle dedi 😳 bebek ağlayınca biz dayanamayıp destek verdiğimiz için bizi kullanıyormuş dayanmalıymışız 🙄 ben dayanamıyorum valla sizce haklı mı ? Ek gıdaya geçtik bu ay işte doktor açıklıyor 3 gün kuralı falan eşimde bir dediğini duymadı tekrar sordu diyorki eşime az önce söyledim ya böyle tersler gibi 🤔 tırnakları hafif uzamış yüzünü çizmiş oysaki çok titizlikle kesiyorum uzamasın diye kontrol ediyorum uzun bunlar diyor böyle kızar gibi şok oldum geçen ay 5. Ay muayenesinde de bankoda kimse yoktu kayıt açtırmadı bir yere yetişecekmiş kğ sunu bile ölçmeyecekti ben söyledim aşı defterine de yazmadan koşarak çıktı gitti biz odadaydık üstünü giydiriyordum çocuğun 😳 özel hastaneye gidiyoruz birde sanki devlette doktorluk yapıyor bir afra bir tafra