Gzde07 Benanneyimanne benim sütüm yetersizdi devam sütü de içmiyordu hiçbirini ondan başladım üstünde yazan ölçüden daha sulu kıvamda yedirdim hep hiç kabız olmadı kan damlası kullanana kadar tabi🤦🏻♀️
Ruyayagmur Esra96 sanmıyorum cnım ama doktoruna sorabilirsin ben kasık la verilecek şekilde verdım bnde 3 bucuk aylıkken basladım