_Defnem gezgin_anne 3 senedir kullanıyorum gayet memnunum hiç bir sorun yaşamadım çekimi gayet iyi ve çok sesi çıkmıyor
Su_damlasi gezgin_anne ben annem iki ablam sırayla aldık çok memnunum.süpür hazneyi direk çöpe dök uğraştırmıuor ve çekim gücüde gayet iyi ..sesssizliğide iyi sayılır çoğu süpürgeye göre…he bu arada geçen ayda kayınvalidem aldı 😄
yaseminligunler AyLavYu ne kadar süredir kullanıyorsunuz hiç sikayetiniz oldumu çekiş gücünün düşmesi ile ilgili
yaseminligunler _Defnem hala kullanıyormusunuz hiç sikayetiniz oldumu çekiş gücünün düşmesi ile ilgili ne kadar olucak siz kullananalı
agacsizkoala Üç seneyi geçti bende çok memnunum sesi az ve iyi çekiyor , çekim gücü fazla olduğu için çok yoruyor ama
yaseminligunler agacsizkoala hala memnunmusunuz makinenizden hic sikayetınz oldumu çekiş gücü düştümü
yaseminligunler Su_damlasi ne kadar süredir kullanıyorsunuz hiç sikayetiniz oldumu çekiş gücünün düşmesi ile ilgili
yaseminligunler Kereminannesiii hala kullanıuormusunuz ne kdr zaman oldu kullanalı cekiş gücünde düşme oldumu