Benim de oğlum 3 aylık oldu o da ne versem yiyebilir fakat verilmek istenmemesindeki asıl sebep bebeğin mide enzimlerinin sadece sütü hazmedecek bakteriler içerdiği. Yani yiyebilir fakat sindirilmeden ya da cok azı sindirilerek geri çıkar bezinde. O yüzden ne kadar anne sütü ile beslerseniz o kadar iyi