Merhaba hanımlar doğumum olalı yaklaşık bir ay olacak kırkımda spiral taktırmayı düşünüyordum gebeliğimden önce normal spiral taktırdım kaydı dr um şimdi hormonlu spiral önerdi sağlık ocağındaki ebe de hormonlu spiralin süte geçebileğini sonuçta hormon olduğunu ve üç aylık iğneyi önerdi kafam karıstı var mı aranızda emzirirken taktıran