dgntgb Bebeğin vücudunda 1 tane kızarıklık var sinek ısırmış gibi sinek ne gezer doktora yazdım mama yada ıslak mendilden olabilir mi diye sanmam artarsa test gerekebilir dedi sizce neyden olmuş olabilir foto yüklemeyi bilmiyorum
dgntgb CemreKerem35 göbeğinin sağ üst tarafında çıkmış sinek ısırmış gibi zeytin büyüklüğünde 3 ay 7 günlük sadece mama alıyor. Sırtında yok bugün ıslak mendille silmek zorunda kaldım doktora sordum mama yada ıslak mendilden olabilir mi diye sanmam dedi
Oz_lem09 Bebeğiniz kaç aylık nasıl bir kızarıklık ek gıda mama alıyor mu bugün ne yedi ayrıntılı bilgi verirseniz daha çok yardımcı olabiliriz.
dgntgb Oz_lem09 3 ay 7 günlük sadece mama içiyor. Göbeğinin sağ üstünde zeytin gibi sinek ısırmış sanki ıslak mendil kullanmak zorunda kaldım doktor ondan değildir artarsa test gerebilir dedi ama bilemiyorum eşim askeri personel nöbette bugün yalnızım korktum biraz
CemreKerem35 dgntgb o zaman bir şey isirmistir . Sinek olmak zorunda değil minik bir böcek falan da olabilir . Bana endişe edilecek bir şey gibi gelmedi