Merhaba kizlaaaar 🖐️
13 aylık ikizlerim var,nasıl anlatayım bilemiyorum ikiside aşırı hareketli bebekler
Yani etrafımda bir sürü bebek var akrabaların
Hangisini görsem anne babası rahat rahat yemek yiyebiliyor yada rahatça oturabiliyorlar.
Ben 1 senedir yemek yemeyi unuttum,unuttum derken çiğnemeden yutuyorum hızlı yiyeceğim diye 😁çünkü durmuyorlar ya sırtımıza çıkmaya çalışıyorlar yada sofraya saldırıyorlar masa da yiyelim diyoruz masayı sallıyorlar illa kucağımıza alın diyorlar.
Geçen eltimin kızıni(10 aylık ) görmüş eşim kp gil de o bile şaşırmış kızı ana kucağına koymuşlar rahatça yiyorlardı yemeklerini diye 😁
Bir oyuncak vs bir şeyle oyalamak mümkün değil,mama’yi bırakayım diyorum ek gıda yemiyorlar doğru dürüst zaten çoğunlukla gece iciyorlar da, sabahtan akşama kadar bir şey vermesen yemezler yani
Neyse bu hareketlilik durumundan hiperaktiviteden şüpheleniyorum.
Yaramazlikta olabilir bunun dışında hareketleri normal çünkü isterlerse kendi kendilerine oynayabiliyorlar yani 🤗
Var mı yahu böyle bebekleri olanlar ya
Bu yaşlarda mi böyle oluyor yoksa 🤷