Tan 1 yaşındayken başladık biz de pipetli bardağa. Ayy valla hiç alışamıcak sandım ama içinde su olduğunu göstermeye çalıştım. Pipetin ucuna kadar su çekip ağzına sürdüm. Su geldiğini anladı. Sonra bi baktım kendi içiyo. Ara ara fazla çekip öksürdüğü oluyo hala şu an 14 aylık. Ama kendi açıp içiyo.