6363 benim kızıma da aynısı oldu ben Begüm istiyordum onlar illa Fatma koydular ailecek, eşim nerdeyse yalvardı bana , bende Begüm de olacak ben Fatma demem dedim, kabul etti, ailesinden habersiz Fatma Begüm koyduk sonra öğrendiler. Şimdi bir buçuk yaşında ve sadece eşimin ailesi Fatma diyor, benim tarafım Begüm diyor. Haricinde biri Fatma dese kim acaba diyebilirim o kadar ki benimsemedim yani Fatma olarak görmüyorum kızımı