Ddilekk canım benim o bizde gelenek adetten. Her gören aaa öncekine göre toparlamis diyor. Sanki cocugu ac ışıklarda dilendiriyorum. Herkes konusmak icin konusuyor. Zaten belli bir aydan sonra kilo alimi yavaslayacak bazi ay duracak. Cunku bebeklerimizde hareketleniyor. Ilk aylardaki gibi her ay 1 kilo almalari imkansiz. Dusunsenize 1 yasida 20 kilo bebegimiz olurdu. Ki zaten su var eger cocugunuzun sagligi yerinde nesesi hareketleri yerindeyse varsin zayif olsun. Hayat boyu kilomla mucadele etmis biri olarak cocuklarimizin beynindeki aclik tokluk sinyalini bozmamamiz gerekiyor. Birde masallah boyu guzelmis kendiniz uzmeyin. Evladiniza sizden daha iyi bakabilecek kimse yok bu dünyada. Annelik zaten hep yetersizim diye dusunme hastaligi🤭🌼