Canım öyle düşünme. Biz doğdugundan beri aptamil kullanıyoruz. Mama zamlarından konusurken Doktorumuz aptamil ve bebelac ın aynı aileden oldugunu fabrikalarını gezdiğini söyledi. Satış politakası iki koldan ilerliyolar. Farksız dedi. 🤷🏻♀️ Bu arada hipp bende alıp denemiştim ama kutuyu bitiremedk. Çoğunlukla kustu. Ve cok kısa sürede acıktıgını hatırlıyorum. Mama işi biraz bebekten bebege değişiyor