Cnnsmy benim kızım 3.ayda meme almaya başladı. Meme reddi vardı doğar doğmaz. Emzikte 25 günden sonra verdik asla almadı. Biberonla besleniyordu sağıp veriyodum. Daha sonra ara ara 5 dkemzik aldı. 3 aylık olunca meme tuttu emzikten ve biberondan tamamen koptu. Şuan bir damla su vermek istesem bile biberonla içmez emzik ve biberon ağzına girince midesini bulandryor. Keşke emzik tutsaydi hayalim o.