mihrosum merhaba ben binden gecen sene almistim kalınlık yazmiyor tog değeri ama tahminimce 1.5 veya 1 sanırım yani gayet güzel bende lcw dan aldim gecen hafta 8 tane ince kalın bu hafta bim geliyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ ben aldim e bebekte indirim yaptı şans dedim anlaşmışlar gbi 😁 bimdeki güzel ama içine sadece zibin gydiriyorum uzun kollu örtmezsem terkediyor orttugum zamanlarda terliyor gece üst değişimi yapıyoruz mecbur 🤷♀️