Merhaba güzel anneler
benim kızım14 ekimde sezeryan doğum ile dünyama geldi 🤗 3.130 gr 49 santim minyon bir bebek Masal Narem. İlk 100 gr verdi sonrasında ilk ayında az bir kilo aldık 300 gr kadar doktorumuz yine de meme ile devam etmemi önerdi göğsüm ileri derece yata olunca silikon ve gümüş kalkanlarla durumu kurtardım şimdi bayağı ele geliyor fakat kolik bebek hele ilk zamanlar uyku nedir bilemedik doktora götürdüysem de yapacak birley yok araçla gezdirme ve hali hazırda yaptığım rezene anason çaylarını tüketmemi söyledi. Telefondan anne karnındaki sesleri dşnletsemde bizde fayda etmedi . Gün boyu hiç uyuşmadığı da oldu şükür en kötülerini atlattık. Gelecek pazarte 2. Ay dolduracak şimdi kilosunu çok merak ediyorum umarım ek mamaya gerek kalmazsa. Her bebekte kilo boy farklıdır tabi ben sadece beslenmemi doğru yapıyor muyum diye merak ediyorum . Sizlerin bebişleri kaçar haftalık oldu boy kiloları nedir ? Uyutmak için farklı hangi yöntemleri yapıyorsunuz bizleri en ştş biz anlarız 😊 ben tekim evde yardımcım yok