Sevgilimmm Seyyahyol bir arkadaşım almıştı yıllar önce hatta borcu bitti çoktan . Ben de araba alacaktım ama sonra maddiyattan dolayı vazgeçtim bebek olunca
ElifAlmila55 Seyyahyol sıkıntılı olduğunu okumuştum araştırdığımda hakkında şikayet vardı mesela o ay kredinizi geç ödediniz yada ödeyemediniz haçiz oluyormuş borcununuzu ödesenizde hacizi kaldırmıyorlarmış. Eşimle düşünüyorduk ama vazgeçtik.
23glsm Seyyahyol abimler yeğenim ev aldılar teyze kızlarım araba aldılar hiç birinde sıkıntı yaşanmadı