Alyaveannesi
Bir kaç hafta sonra o kadar çok uyumayacak , sarılığı vardır belki ondan da uyuyor olabilir, vücuduna parmağınızla bastırın renk değişmiyorsa doktoruna bir gösterin. Benim bebeğim de uyanmıyordu ama ben hiç zorla kaldırmadım , uyku da bir vitamin sonuçta onun icin. Kalktığı zaman emiyordu.