Adedul Bebeğim 4 aylık kilo alımı gayet iyi. Bi sıkıntısı yok ama günlük 3 bez kirletmeye başladı. Acaba süt az mı geliyor endişeleniyorjm yoksa büyümeye başladk da normal mi dersiniz?
mysweetbaby Adedul 3 bez az gibi geldi, hani böyle iyicene doldurmasını bekleyip öyle mi alıyorsunuz altını nasıl yapıyorsunuz? Ben her uyandığında alıyorum mesela Hepsi çişli oluyo ama çok değil 1-2 kere yapılmış
SertapHilal Aydan sonra bez sayısına değil çiş rengine bakılır. Eğer açık renkteyse yeterli, koyu renkse yetersiz besleniyo demektir