Mom9 Hanımlar benim kızın saçları omzunu geçti 15aylık.acaba gece uyuturken saçlarını topluyo musunuz? Yoksa açık mı yatırıyorsunuz?
Kuzumveben Mom9 benim kizim 25 aylik toka takmiyorum yatarken hala risk olusturmasin diye saclarida oldukca uzun😇
Mom19 Mom9 Guzduz toka tutmuyor ki gece takabileyim .Ah ah kaç tane bandana aldım hepsi bekliyor kenarda
1mom1baby Mom9 gece tokali yatırmam gündüz bile lastikle çok toplamam genelde önüne gelen saçları kiskacliyla tuttururum
Helenyaz Mom9 ay ne güzel 😍benim kızım 7 aylık keltoştu ancak kısa ve tüycük tüycük saçı var ne zaman uzar ki😄
Mom9 Kuzumveben bende hep tepeden topluyordum ama 1haftadır çıkarıyo çok sıkmıyorumda. Dedim yüzüne gözüne girmesin rahat etsin ama dağınık daha rahat galiba 😂
Mom9 mihrosum en güzeli ya. Toplatmıyo düzgün saçaklı pakize gibi geziyo ağzının içinde saçlar ben sinir oluyorum o çok rahat😅
Mom9 Mom19 gündüz peşinde perişanım zaten güya saçını düzeltiyor banu alkan edasıyla ama saçlar gözünün içinde 😂😂
mihrosum Mom9 gecen heeves ettim safına toka taktım aldı agzına attı yutmaya calısıyor 😅 zor cıkardık avaz avaz bagırıyor
Mom9 Helenyaz arkadaşımın kızı öyleydi 1.5 yaşında anca erkek modeli kadar uzadı ucundan topluyo 😻😂 benim ki baya saçlı doğduğu için erken uzadı. Uzar sizinki de 1seneye 🥰
Mom9 Esdoel yazın daha evcildi her şeyi yaptırıyodu rahatça takardım kafasına. Şimdi yaban kız gibi oldu ya 😂😂