suhedaa Merhaba arkadaşlar Geçtiğimiz haftalarda 6.ay aşımızı olduktan sonra kızımın bacağı kızarıp şişmişti bugün elleyince fark ettim ki nohut gibi beze oluşmuş normal mi,geçer mi,bir zararı var mı? Çok tedirgin oldum yardımcı olabilir misiniz?