Deletedmom9 Mesela benim oğlum kırmızıya “mi” sarıya “yu” diyor. 😂 Halbuki şuan 2.5 yaşında konuşuyor çoğu da anlaşılır kelimeler cümleler ama bu iki rengi sorunca ısrarla bunları diyor.
Deletedmom424 Deletedmom9 benim kizim oğlumu çağırınca ısrarla oğlusummm diyor hayır kizim mahir demelisin diyorum yok onun adi oğlusummm diyor 🤷🏼♂️tuhaf değil ama
Silwester Deletedmom9 benim kızım da suya hüppa diyor .Kapattım a bagattım diyor sizinki kadar farklı değil ama olsun yazmak istedim 😊
Mom10 Deletedmom9 Benim kızım 15 aylık suya fu diyor en komiği o ayakkabı diyebiliyor ama su diyemiyor.🤷🏻♀️ Bebekleri anlamak zor.😅
Deletedmom9 Mom10 Çok tuhaflar gerçekten. Benimde oğlum suyu yeni söylemeye başladı araba bile dedi de su demedi neyse ki şimdi diyor 😂
Deletedmom424 Deletedmom9 evet canim ama benim kizim martta 3 yasina girecek baya baya sohbet ediyoruz şarkı söylüyor kendisi 😁😁
Benimoykum Deletedmom9 25 aylık su diyebiliyor aslında ama yuyu diyor emzige nunu baya dil geliştirdi 😁
Deletedmom9 Benimoykum Aklıma şey geldi abimin yumurtaya nano demesi 😂 şahane şeyler üretiyorlar gerçekten.
Mom091 Deletedmom9 ışık kapalıyken “yışığı gapadalım” diyor. Işık açıkken de “açalım” diyor. Anacım her şeyi tersine bu çocuğun konuşması bile😁 bir de yumurtaya yutuma der. Kelebeğe de gebeleg diyor. En çok onlar hoşuma gidiyor🥰
tosbigim11 Mom091 yuhum gelir gibi yaaa çok tatlı Allah’ım esirgesin 🧿🌼 bnm oğlum da 10 aylık olcak 3 gün sonra bidibdidi diyip duruyor 😂
Vera1810 Deletedmom9 kızımın en komik ve anlamlarını bilmediğim 2 kelimesi var degat degat bide bıydık bıydık 😂